Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Als ondernemer van een start-up of van een groot bedrijf ken je het vast wel, je bedrijf loopt goed, maar je specialiteit is niet de telefoon opnemen. Je wilt je compleet kunnen richten op het werk zelf. Vaak wordt er binnen bedrijven gerouleerd met het opnemen van de telefoon. Je kijkt elkaar aan en dit kan naast vervelende situaties er ook voor zorgen dat je afgeleid raakt, waardoor het weer een tijd kan duren voordat je je kunt focussen op de inhoud. Voor dit soort situaties is een oplossing; een externe partij die deze zorgen wegneemt door de telefoon voor je op te nemen. Zij zullen in jouw naam de telefoon opnemen, waardoor het lijkt dat de klant een werknemer binnen het bedrijf aan de telefoon krijgt. Door deze verbeterde telefonische bereikbaarheid zullen klanten meer tevreden zijn over je bedrijf.

 

Wat doet een telefoonservice?

Een telefoonservice doet meer dan alleen de telefoon opnemen en uitkomende oproepen. Zo kun je ook denken aan afspraken inplannen en ook het beheer van de helpdesk. Dit zijn vaak complexere vragen, waar de telefoonservice verstand van heeft. Daarnaast beheert een telefoonservice ook je agenda, hierdoor hoef je dus niet meer zelf een centrale agenda bij te houden, omdat het voor je wordt gedaan. Een telefoonservice kan zelfs opnemen in periodes dat je niet aanwezig bent op kantoor. Een telefoonservice kun je inzetten op momenten dat je zelf wilt. Je kunt ervoor kiezen om alleen op drukke momenten van de dag te kiezen voor het inzetten van een externe partij. Zo bespaar je kosten, doordat je niet een hele werkdag hoeft uit te betalen als ondernemer.

 

Wat zijn de voordelen van een telefoonservice?

Naast zoals genoemd dat het ongemakkelijke situaties voorkomt wie er binnen het bedrijf de telefoon opneemt, heeft een telefoonservice nog andere voordelen. Zo bespaar je kantoorruimte met een externe partij, zij werken namelijk niet op kantoor zelf. Een telefoonservice kan daarnaast bijdragen in drukke periodes. Een ander groot voordeel is dat een telefoonservice veel ervaring heeft met de telefoon opnemen en dit op een professionele manier kan. Zoals gezegd kan een telefoonservice buiten werktijden de telefoon opnemen. Dat is een enorm voordeel, aangezien de meeste mensen niet specifiek voor telefoon op kantoor willen blijven.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1 × drie =