marketing

Marketing op master niveau: wat kan je verwachten?

Wanneer je een marketing opleiding op masterniveau wilt gaan volgen, is het erg handig om vooraf te weten wat je hier allemaal mee kunt. Het gave aan een marketing opleiding is dat je er daarna in vrijwel alles wat je doet profijt van hebt. 

Een master gespecialiseerd tot marketing

Je kunt de masteropleiding bedrijfskunde doen. Daar kies je dan voor de specialisatie marketing. Dit zorgt ervoor dat je na het afronden van deze master een specialist bent in het vakgebied marketing. Dit gaat dan over het aangaan en onderhouden van relaties binnen de zakelijke sector. Jij weet dan precies wat er nodig is om een zakelijke relatie goed te onderhouden of aan te gaan. Ook houd je je bezig met marketingvraagstukken. Voorbeelden hiervan kunnen zijn consumentengedrag of concurrentie die er aanwezig is. 

 

Als je de master marketing hebt afgerond, kun je verschillende functies vervullen. Zo kun je bijvoorbeeld aan de slag als brandmanager of als management consultant. Hiernaast zijn er nog onwijs veel andere mogelijkheden. Door de kennis die je hebt opgedaan, ben je in staat om een marktgerichte onderneming op te starten. Je kunt in veel verschillende sectoren terecht. Zo zou je bijvoorbeeld bij de overheid terecht kunnen komen.

Marketing master die zich meer focust op de management kant

Door middel van de master marketing management ga je vooral bezig met de kant van management binnen de marketing. Je gaat strategisch inzicht ontwikkelen voor een goed marketing management. Er zijn veel onderwerpen die aan bod komen. Zo krijg je te maken met positionering, maar ook implementatie van een gefundeerde middelenstrategie. Je ontwikkelt vaardigheden waarbij je deze aspecten met elkaar kunt combineren. Door dit te doen, zal je een optimaal rendement behalen uit je marketingbudget. Een marketing management opleiding kan daarom een erg goede investering zijn. 

Een cursus webdesign in Lemmer

Een website laten maken is vaak een behoorlijke investering. Vooral startende ondernemers vinden het lastig om budget vrij te maken voor een goede website, en vinden het te duur om een professioneel bedrijf in te huren om hun website te ontwikkelen. Een cursus webdesign kan dan uitkomst bieden. Er zijn verschillende cursussen waar je aan kunt deelnemen. Zo kan je bijvoorbeeld een cursus WordPress nemen. Hier leer je niet zo zeer programmeren, maar veel meer omgaan met een CMS waarmee je websites kunt maken. Voor meer ervaren cursisten heb je ook een cursus HTML, JAVA, PHP, MYSQL, CSS, etc.

 

Wat ga ik leren?

In de cursus in Lemmer (voor thuis) leert u een website te ontwikkelen op basis van hedendaagse trends, creatieve vormgeving en de nieuwste standaarden en technieken. Aan het eind van de cursus kunt u een website ontwikkelen, bestaande uit meerdere pagina’s met meerdere functionaliteiten. U leert gebruiksvriendelijke en technisch correcte pagina’s te ontwikkelen.

 

Verschillende programmeertalen leren

De talen die u leert beheersen zijn HTML en CSS. HTML staat voor HyperText Markup Language. HTML gaat over de inhoud van de webpagina. CSS staat voor Cascading Style Sheets en gaat over de opmaak van de webpagina. Deze twee talen zijn de basis van uw website. Beheerst u deze talen, dan bent u in staat een website te ontwikkelen. We leren u websites ontwikkelen volgens de zogeheten W3C standaard. Dit is een standaard die garant staat voor kwalitatieve, technisch correcte webpagina’s.

 

Wat kan ik aan het einde van de cursus

Aan het eind van de cursus heeft u uw eigen website online staan. U bent in staat om zelf de website te beheren, nieuws te plaatsen, pagina’s aan te maken, foto’s toe te voegen, etc. Ook kent u de basis van een aantal populaire programmeertalen als HTML, CSS en PHP.

 

Hoe kan ik zo’n cursus volgen?

Een cursus webdesign of website bouwen kunt u vandaag de dag ook online volgen. Bijvoorbeeld bij LOI, NTI, NHBO of Laudius. Dit zijn stuk voor stuk afstandsopleiders waar je alles online kunt volgen. Het voordeel is – zeker in deze corona tijd – dat u niet fysiek naar een locatie hoeft. U kunt de cursus op eigen tempo volgen. Dus heeft u een week wat meer tijd over? Dan kunt u de verschillende onderdelen in versneld tempo doornemen. Heeft u het juist wat drukker, dan kunt u het ook even rustig aan doen.

 

WordPress website laten maken, waarom niet zelf?

WordPress, we kennen het tegenwoordig bijna allemaal als CMS voor je website of webshop. Het is een zeer gebruiksvriendelijk CMS voor je website of webshop waar je alle kanten mee op komt. Als je beperkte technische kennis hebt dan kun je zelfs ook zelf een WordPress website maken. Echter is de kans dat je tegen een probleem aanloopt of iets net iets anders wilt dan gewenst je er zelf niet uitkomt. Dan moet je alsnog een Internetbureau inschakelen in de omgeving en dan kunnen de kosten soms alsnog best oplopen.

WordPress website laten maken door een Internetbureau

Je WordPress website laten maken door een Internetbureau is dan ook het advies dat we je willen geven. De eerste investering is vaak wat meer dan als je dit zelf doet maar je bespaart jezelf een hoop tijd en wellicht frustratie als je het meteen goed laat doen door een Internetbureau die hier in gespecialiseerd is.

Vaak hebben zij al jaren ervaring in het ontwikkelen van WordPress websites en wordt je website technisch helemaal netjes opgeleverd zodat ook zoekmachines van je website gaan houden en je beter kunt gaan scoren in de organische (gratis) zoekresultaten van bijvoorbeeld Google.

Daarnaast kun je ook een op maat gemaakte WordPress website laten ontwikkelen helemaal naar jouw wensen en niet een standaard thema waar je er online wel honderden van ziet.

Onderhoud, service en hosting van je WordPress website

Nog een reden om in zee te gaan met een Internetbureau is dat ze ook het onderhoud van je WordPress website verzorgen, je extra service bieden als er iets aan de hand is en sommige bieden zelfs WordPress hosting aan zodat je website altijd snel en online blijft.

Hier hangt dan vaak wel een prijskaartje aan wat je per maand moet betalen maar je hoeft je daarna nergens meer zorgen over te maken. Als er iets is dan heb je één aanspreekpunt waar je alles kwijt kan, wel zo fijn.

Creëer online zichtbaarheid

SEO

SEO (zoekmachine optimalisatie) draait allemaal om een zo hoog mogelijke organische (onbetaalde) positie in zoekmachines te verkrijgen. Maar hoe kom je eigenlijk hoger in Google? Dit draait allemaal om het verhogen van je website autoriteit en zo relevant mogelijk te zijn voor je doelgroep. Heb jij de content op je website die jouw doelgroep zoekt? Dan zal Google dat herkennen en je belonen door je hoger in de resultaten plaatsen. Ook de structuur van je website speelt hier een grote rol. Is het duidelijk wat je aanbiedt, en hoe je website in elkaar zit?

SEO inzetten om meer klanten te werven

Zoekmachine optimalisatie kan een fantastische manier zijn om jouw product of dienst bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen. Bij SEO gaat het erom dat jouw klant precies op dat moment op zoek is naar wat jij kan aanbieden, en dit maakt het zo krachtig. Jouw klant neemt namelijk de eerste stap en typt zijn of haar zoekterm in Google. En natuurlijk wil jij dan met jouw website bovenaan de zoekresultaten staan. Of in ieder geval hoog op de eerste pagina. Want de tweede pagina van Google, zeg nou zelf, hoe vaak ga jij daar heen?
Maar voordat je start met SEO is het goed om je in te lezen in de customer journey (koopfase) van jouw klanten. Of om na te denken, op wat voor manier jij zou kiezen voor je eigen product. Wat zou je bijvoorbeeld zelf intypen in Google? Wat vinden jouw klanten belangrijk? Hiernaast is een zoekwoordenonderzoek altijd slim om te doen. Je ziet dan op welke zoektermen hoeveel volume zit, en vaak kan dit onverwachte resultaten leveren. Dit bewijst maar weer eens dat elke klant een andere route of denkwijze heeft voordat hij of zij bij jou uitkomt. Ga op onderzoek uit om hier meer over te weten te komen, en stel op basis hiervan een slim SEO plan op.

SEA

Bovengenoemd SEO is hartstikke waardevol, maar het duurt allemaal wel iets langer. Als je op zoekt bent naar direct resultaat is het een goede optie om betaald te adverteren in zoekmachines en Google Ads uit te besteden. Op deze manier kom jij meteen bovenaan in de zoekresultaten en betaal je per klik. Hoe beter jij je advertenties en website inricht, hoe lager de kosten per klik. Lagere kosten betekent meer bezoekers, en dus meer kans om te converteren! Dus wees slim!

SEA inzetten om meer klanten te werven

Je hebt besloten dat het slim is om betaald te adverteren in Google en dat hier budget voor is. Super! Echter betekent betaalt adverteren niet meteen dat dit ook nieuwe klanten oplevert. Als je betaalt adverteert, wil je natuurlijk weten wat je ROI is. Hoeveel betaal je, en hoeveel klanten levert dit op. Reken voordat je begint uit hoeveel een nieuwe klant en hoeveel een nieuwe bezoeker jou waard is. Oftewel, hoeveel wil je uitgeven per klik, en hoeveel wil je uitgeven per conversie.
Naast die belangrijk informatie is het goed om je niet blind te staren op het adverteren zelf. De advertentie is namelijk maar de eerste stap. Je kan met een goede campagne nog zoveel goedkope websitebezoekers realiseren, maar als de bezoekers daarna meteen afhaken als ze op jouw website komen, dan haal je nog steeds geen extra omzet. Je krijgt door betaald te adverteren wel inzicht in wat websitebezoekers doen op je website nadat ze op de advertentie hebben geklikt. Dit zijn waardevolle inzichten die je kunt inzetten om je website conversiegericht in te richten.
Door betaald te adverteren krijg je inzicht in welke zoektermen goed scoren voor jouw product of dienst, en welke woorden het minder goed doen. Bepaal vooraf haalbare doelen en een strategie en stem je budgetten hierop af. Adverteren in Google kan een enorme boost zijn voor je website en je omzet, mits je campagnes op de juiste manier zijn ingesteld en je niet alleen maar onnodig geld kosten.

Wat is SEO en waarom is het zo belangrijk?

SEO staat voor Search Engine Optimization oftewel Zoekmachine optimalisatie. Dit houdt in dat webpagina’s op bepaalde zoekwoorden zo hoog mogelijk in de zoekmachines komen. Wat uiteindelijk zal zorgen voor meer verkeer naar je website. Maar waarom is website zoekmachine optimalisatie zo belangrijk? In dit blog leg ik het je uit.

Het zorgt voor extra verkeer en heeft vaak een hoge conversie

Al het verkeer op je website is natuurlijk welkom, maar het zou natuurlijk zonde zijn om te investeren in een advertentie waar nul conversie uitkomt. Conversie is bijvoorbeeld het plaatsen van een bestelling of een aanvraag via het contactformulier. Via SEO kan je heel gericht te werk gaan. Door een selectie van nuttige zoekwoorden te maken, waarbij je kunt verwachten dat de conversie hoog zal liggen, kan je veel nuttige verkeer ontvangen.

Hoeft niet duur te zijn en is voor de lange termijn

De SEO-optimalisatie kosten kunnen erg uiteenlopen. Je kunt er ook voor kiezen om zelf aan de slag te gaan met SEO of ondersteuning vragen van een SEO-specialist. Bij SEO gaat het altijd om de lange termijn. Het nadeel hiervan is wel dat het even kan duren voordat je de gewenste resultaten boekt. Voordeel is dus alle tijd die je investeert, het voor een lange termijn zichzelf zal terugbetalen.

De drie pijlers van SEO

Voor SEO gelden ontzettend veel verschillende factoren. Je kunt ze het beste onderverdelen in drie pijlers: techniek, content en linkbuilding. Zo zorg je dat de techniek van de site voor de zoekmachines is geoptimaliseerd, dat je goede en relevantie content aanbiedt en creëer je een hogere autoriteit door links te plaatsen op andere relevante en kwalitatieve websites. Met deze drie pijlers zal je binnen een paar maanden al verandering zien en binnen een paar jaar een aantal topposities bezitten.

De flexibiliteit van Ultimaker

Ultimaker maakt 3D printers. Dit zijn echter andere 3D printers dan je misschien gewend bent van andere fabrikanten. Dat komt omdat de printers niet kant-en-klaar worden aangeleverd. Het is juist zo dat je deze als gebruiker zelf opbouwt. Dit brengt belangrijke pluspunten met zich mee. Dat komt omdat je daardoor veel meer flexibiliteit hebt. Aan de hand daarvan kan je de printer dan dus ook precies zo gebruiken als jij aantrekkelijk vindt. Dit is een belangrijke aanleiding voor veel gebruikers om ermee aan de slag te gaan. Dat heeft onder meer met de volgende zaken te maken.

Werken met verschillende materialen

Het voordeel waar het voor veel gebruikers van de Ultimaker 3D printer om draait, is de manier van materiaalgebruik. Dat komt omdat je niet met een specifieke soort filament te maken hebt. Het is heel gemakkelijk om te wisselen tussen verschillende soorten plastic. In de eerste plaats zijn er de gangbare soorten zoals ABS en PLA. Daarnaast zijn ook andere plasticsoorten zoals PLA+ en PC goed bruikbaar in deze printers. Het voordeel hiervan is dat het eindresultaat altijd goed past bij wat je voor ogen had. Dit maakt het veel beter mogelijk om alles te ontwerpen wat je wenst.

Mogelijkheden met elkaar delen

Ultimaker biedt met zijn 3D printer heel veel verschillende mogelijkheden. Veel van die mogelijkheden zal je misschien niet snel leren kennen. Daarom is het juist ook fijn dat er op een andere manier mee aan de slag kan gaan. Bijvoorbeeld door de community die er omheen hangt. Zo kan je bijvoorbeeld instellingen en profielen ontdekken op deze manier. Dit maakt het voor jou ook gemakkelijker om meer mogelijkheden te ontdekken. Heb je zelf goede zaken ontdekt? Dan is het net zo gemakkelijk mogelijk om ook die met de community te delen. Zo draag je ook bij.

Altijd op zoek naar vernieuwing

Een reden waarom Ultimaker zo aanspreekt is dat het altijd op zoek is naar vernieuwing. Dit is de belangrijkste aanleiding om ervoor te kiezen de 3D printers volgens het zelfbouwprincipe aan te bieden. Daardoor kan iedere gebruiker er op zijn eigen manier van alles mee bereiken. Dat betekent ook dat er voortdurende nieuwe mogelijkheden bij zullen komen. Dit is bijvoorbeeld aantrekkelijk wanneer je iemand bent die de grenzen blijft opzoeken. Dit geldt bijvoorbeeld voor ontwerpers en kunstenaars die de printer gebruiken voor hun werkzaamheden. Dit voordeel is niet snel in andere printers van andere fabrikanten te vinden.

Lees meer op onze website – https://meer3d.nl/ultimaker/

5 voordelen van een hosting van Nederlandse bodem

Grote hosting bedrijven als Amazon Web Services, Google Cloud Platform en DigitalOcean wordt snel naar verwezen door veel IT-ers. Gewend als ze zijn om internationaal te werken hebben veel developers voorkeuren voor grote internationale bedrijven. Maar wist je dat het voor jouw eigen Nederlandse bedrijf eigenlijk veel interessanter is om te kijken naar een goede, betrouwbare Nederlands hostingbedrijf zoals Snel Hosting?

 

We verstaan elkaar makkelijker

Hosting en servers zijn geen makkelijk onderwerp, hoewel veel terminologie zowel in het Nederlands of Engels hetzelfde is, kan het fijn zijn om een Nederlandstalige klantenservice te hebben. Bij grote bedrijven kan het lang duren voordat je een echt mens te spreken krijgt als je problemen hebt met je servers en/of je hosting. Bedrijven als het Nederlandse Snel prijzen zich op hun uitstekende Nederlandstalige (!) klantenservice.

 

De prijzen zijn in euro’s

Ach, hoe moeilijk is het om die prijs in dollars om te rekenen naar euro’s als je kijkt naar internationale hosting bedrijven? Niet heel lastig, maar wisselkoersen veranderen constant. Je bent daarom nooit 100% zeker van de prijs van je internationale webhosting pakket, die veranderd elke maand. Daarnaast is het voor je boekhouder weer extra werk om uit te zoeken waarvoor die factuur in dollars nu daadwerkelijk in euro’s mee is afgelost. Bij Snel liggen de prijzen bijvoorbeeld tussen een kleine €10 en €500 per maand.

 

Geen gedoe met btw terug vragen

Bij veel internationale bedrijven is het niet altijd even makkelijk om direct de prijs zonder btw af te nemen. Dit vraagt om extra uitzoek- en papierwerk waar je niet altijd op zit te wachten. Diensten afnemen van een Nederlands bedrijf is daarom op het gebied van btw en al die reutemeteut eigenlijk wel net zo makkelijk.

 

Het helpt bij je online ranking

Waar je misschien nog niet bij stil gestaan hebt is dat de geografische gegevens van je server van invloed zijn op de rankings in google. Google kijkt namelijk naar deze gegevens en heeft duidelijk een voorkeur om jouw website hoger in de ranking te zetten bij mensen die zich in hetzelfde geografische gebied bevinden. Immers, iemand uit Amerika zit waarschijnlijk niet te wachten op een (engelstalige) webshop uit Nederland en vice versa, hoe goed je SEO ook is.  Richt jij je dus op een in Nederland gevestigde markt? Dan is het veel interessanter om te kijken naar een hosting bedrijf van Nederlandse bodem zoals Snel.

 

Je steunt de lokale economie

Als ondernemers onder elkaar is een beetje nationale steun ook niet verkeerd. Door te kiezen voor een hosting bedrijf als Snel, steun je ook de lokale Nederlandse economie. Waarom uitwijken naar Amerika, als je ook gewoon in je eigen land dezelfde kwaliteit kunt krijgen? Wil je meer informatie over de producten van Snel? Kijk dan snel op hun website. Op hun website is er genoeg informatie te vinden over de producten die ze leveren. Wil je liever meer persoonlijk contact, dan kun je uiteraard ook gewoon bellen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Klik hier.

Het nut van een tekstschrijver

Als ondernemer heb je hoogstwaarschijnlijk een website, blog of webshop en is het best tijdrovend om deze actueel te houden. Dan is het inhuren van een teskstschrijver de oplossing. Zij ondersteunen je met het schrijven van blogs, informatieve of promotionele teksten en productomschrijvingen. De ondernemer achter de website heeft vaak veel kennis omtrent het product of de dienst die hij of zij levert. Het verwoorden van deze kennis is niet zo makkelijk als het misschien lijkt.

Een geheel

Niet alleen de tekst zelf speelt in rol in de doeltreffendheid van de tekst, ook de opmaak, de titel en tussenkopjes en het woordgebruik spelen mee. Tekstschrijvers hebben kennis van het zogenaamde SEO schrijven van teksten. Dit houdt in dat de teksten dusdanig zijn opgesteld dat zij goed gevonden worden door zoekmachines.

Aannemen of inhuren?

Een tekstschrijver toevoegen aan je team is een redelijk prijzige aangelegenheid, vooral omdat de teksten vaker projectmatig worden opgesteld en niet dagelijks vernieuwd worden. Een tekstschrijver kan je inhuren via een tekstbureau zoals Online Furore maar er zijn ook veel freelance schrijvers te vinden. Afhankelijk van de grootte van jouw organisatie en het aantal opdrachten maak je de afweging tussen aannemen of inhuren.

Wat kost een tekstschrijver?

Er zijn verschillende soorten schrijvers met verschillende tarieven. Ervaring en kennis van schrijven komt door het te doen, door te blijven investeren in ontwikkeling en actualiteiten en het moet je gewoonweg liggen. Hoe beter en meer ervaren de schrijver is hoe hoger het tarief. Het doel van de tekst bepaalt wat voor een schrijver je nodig hebt. Schrijvers hebben een tarief per woord, project of uur, ook dat is verschillend per schrijver. Om meer te weten te komen over de kosten voor een tekstschrijver kan je het beste contact opnemen met een schrijver of tekstbureau.

Wat levert het je op?

Het inhuren van professionele tekstschrijvers bespaart je een hoop tijd en geld. Je teksten zijn in goede handen dus daar hoef je je ook geen zorgen meer over te maken. De investering betaalt zichzelf ook nog eens terug, door de site aan te passen en met de juiste teksten te werken krijgt een site meer bezoekers en overtuigingskracht. Je ziet de omzet of het aantal aanvragen vanzelf toenemen. Hoe je het werken met een tekstschrijver precies inricht is aan jezelf.

Voordelen van een goede domeinnaam voor je vindbaarheid

Wanneer je een goede domeinnaam hebt dan zal dit veel voordelen opleveren. Het is meer dan een URL registreren. Het is belangrijk om een naam te kiezen die zorgt voor een betere vindbaarheid in de zoekmachines.

Daarnaast moet het ook een naam zijn welke goed blijft hangen bij de mensen. We bespreken graag de opties bij het registreren van een domeinnaam.

Exact match domeinnamen

Het zijn domeinnamen waarbij de domeinnaam ook het zoekwoord bevat. Wanneer het gaat om online marketing dan kan het onlinemarketing.nl zijn bijvoorbeeld. Het is goed voor de vindbaarheid binnen Google en de andere zoekmachines.

Hoewel je hier punten mee scoort om hoger te komen in de zoekmachines is het niet het enige wat nodig is. Het is ook belangrijk om relevante content op de site te hebben en verwijzingen naar de website.

Branding

De domeinnaam kan ook gebruikt worden voor de branding van een bedrijf. Tegenwoordig is de website en dus ook de domeinnaam de basis van vele bedrijven. Door een sterke domeinnaam te hebben is het mogelijk om sneller herinnerd te worden.

Een naam die goed blijft hangen bij het grote publiek is waardevol. Het helpt bij het positioneren van het bedrijf. Je wordt dus sneller gevonden omdat je beter onthouden wordt.

Een toppositie krijgen

Wanneer je een toppositie hebt binnen de zoekmachines dan zul je veel meer extra bezoekers krijgen dan wanneer dit niet het geval is. Zorg dat er volop links naar de domeinnaam verwijzen.

Ze zijn van groot belang om een hoge positie te krijgen in de zoekmachines. Het is belangrijker dan de domeinnaam op zichzelf. Met een goede seo expert moet dit allemaal mogelijk zijn voor iedere site. Natuurlijk heb je hier dan wel een budget voor nodig om te zorgen voor al deze links naar je site.

Website voor je eigen bedrijf, thema of maatwerk

Je begint een eigen bedrijf of je hebt al een eigen bedrijf en hier moet een nieuwe website voor komen. Een website voor je onderneming mag tegenwoordig niet meer ontbreken. Het kan dienen als online visitekaartje of het kan je nieuwe klanten opleveren. Linksom of rechtsom, er moet een website komen. Het laten ontwikkelen van een nieuwe website kan echter best wat kosten met zich meebrengen en als startende ondernemer is het budget misschien beperkt. Hoe maak je dan de afweging of je moet kiezen voor maatwerk of een thema (een thema is goedkoper).

Thema of maatwerk?

WordPress is het meest gebruikte CMS ter wereld om websites mee te ontwikkelen. Je kunt daar kiezen uit duizenden thema’s en kosten besparen maar er zitten wel haken en ogen aan het kiezen van een WordPress thema. Zo heb je niet alle vrijheden dan wanneer je een maatwerk WordPress website laat ontwikkelen. Daarnaast zitten misschien niet de functionaliteiten erin die je bij een maatwerk WordPress website wel kunt implementeren. Om toch een goede keuze te maken kun je jezelf de volgende vragen stellen:

  • Wil ik mijn website gebruiken voor het werven van nieuwe klanten?
  • Wil ik als bedrijf exclusiviteit uitstralen?
  • Heb ik specifieke wensen betreft functionaliteiten?

Is het antwoord op bovenstaande vragen “Nee” dan is een maatwerk WordPress website niet nodig en kun je met een thema prima uit de voeten. Is het antwoord op één van deze vragen “Ja”, dan adviseren wij dat je een maatwerk WordPress website laat ontwikkelen.

Er wordt een uniek design voor je gemaakt waar je exclusiviteit mee kunt uitstralen en helemaal is naar je eigen wensen. Daarnaast kan het Internetbureau dat de website gaat ontwikkelen ook meedenken met extra functionaliteiten die voor extra conversie en dus meer klanten zullen zorgen.

Conclusie

Denk goed na voordat je zomaar een thema kiest voor je nieuwe bedrijfswebsite. Je zal er in het begin misschien kosten mee besparen maar op lange termijn zal dit tegen je keren en maak je misschien nog meer kosten.